2 Haziran 2013 Pazar

[CH2] Cengiz Han 2 OGY'lerini ARIYOR!

Selamlar...



Cengiz Han 2 ekibi, geleceğin OGY'lerini şimdiden toparlamaya başladı. Öncelikle OGY'nin açılımından söz etmek gerektiğini düşünüyorum. :) OGY, kelime anlamı gereği Oyun Görevlisi Yardımcısı demektir. Oyun Görevlisi Yardımcıları, Oyun Görevlilerine ve Cengiz Han 2 ekibine yardımcı olmakla görevlidirler.



Cengiz Han 2'nin gelişimi için yapılacak olan tüm etkinlik, kampanya ve işlerde, OGY'ler Oyun Görevlileri'ne yardımcı olacaklardır. Oyun Görevlileri'nin, oyun içerisindeki dirlik ve düzeni sağlamalarına yardım edeceklerdir.

Geçtiğimiz günlerde başvurularını toplamaya başladığımız geleceğin OGY'lerinin başvuruları 250'yi aştı. Cengiz Han 2'yi daha iyi noktalara taşımak isteyen ve başvuru yapan tüm OGY adaylarına buradan Cengiz Han 2 ekibi adına teşekkür ediyorum. :)

Oyun Görevlisi Yardımcısı olmak isteyen tüm oyuncularımız da burada yer alan forumu doldurarak, başvurularını gönderebilirler.

Doldurmuş olduğunuz forumların, Cengiz Han 2 ekibi tarafından incelenmesinin ardından tüm Oyun Görevlisi Yardımcıları duyurulacaktır. Unutmadan, OGY olmak isteyen ve ön elemeyi geçen adaylar JAT(Joygame Avcı Timi)'a da eş zamanlı olarak dahil olacaklar. :)

Bu blog yazımında sonuna gelmiş bulunuyorum. MMORPG oyunu olan Cengiz Han 2'ye herkesin katılımını bekliyorum.

Sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder