16 Kasım 2013 Cumartesi

Goley Kapalı Betası 28 Kasım'da!

Selamlar...



Bu hafta sizlere, Joygame'in yeni MMOFutbol oyunu olan Goley'in Kapalı Beta tarihinden ve bugüne kadar gelinen süreçten söz edeceğim. Goley ekibi ile birlikte yan yana görev aldığımız için, sizlerin oyuna adapte olmanızı sağlayacak içerikleri ne şekilde çıkardıklarına da çok yakından şahit oluyorum.

Goley'in Joygame ofisine geldiği ilk günden bu yana, oyunun çevirileri ve lokalizasyon çalışmaları büyük bir titizlikle sürdürüldü. Uzunca bir bekleyişin ardından Goley sizlerin denemesi için yayına girmeye hazır. Kapalı Beta tabirini bilmeyen oyuncularımız için açıklamak gerekirse; oyunun test aşamasını oluşturmaktadır. Oyuncular oyuna giriş yaparak, bulmuş oldukları hataları ya da problemleri ekibe ileteceklerdir. Belirli bir süre boyunca devam edecek olan kapalı beta, sizlerin Goley ekibine iletmiş olduğu problemlerin düzelmesi ile açık beta serüvenine geçiş yapacaktır.

Goley Facebook sayfasında, oyuncularımızın tabirleri çok dikkatimi çekti. Ve doğruyu söylemek gerekirse bazılarına kahkahalarla da güldüm. :) Bunlardan bazılarını sizlerle de paylaşmak istiyorum:

"Torunlarım çok şanslı."
"Açın artık oyunu, torunlarıma ne anlatacağım?"
"Goley'i ben göremedim bare torunlarım görsün." vb. söylemler sürekli Facebook sayfasında dolaşmakta. Merak etmeyin. Torunlarınızdan önce siz oynayacaksınız. :) Goley 28 Kasım tarihinde ilk Kapalı Betası ile sizlerin karşısına geliyor. :)

Bir blog yazımın daha sonuna gelirken, Goley kapalı betasına kaydınızı yaptırmak için futbol oyunu kayıt ol kısmından kayıt olabilirsin.

Sağlıcakla. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder