15 Nisan 2013 Pazartesi

[WOB] Rinion'în Favori Savaş Devi

Selamlar,

World of Battles MMORTS oyunları arasında Türkiye'de ilk ve tamamen Türkçe oyunlardan biri. World of Battles dünyası birbirinden değerli birliklerden ve ekipmanlardan oluşuyor. Benim için ise her şeyden değerlisi tabii ki devler. Bir dev benim ve ordum için gerçekten çok değerli.

Savaş arenalarında birliklerimin önünde kalkan gibi duran bir dev, akıllıca kontrol edildiğinde beni zafere taşıyabilecek yegane birimlerden sadece biridir. Benim favori savaş devime gelmek gerekirse;





















Yukarıda görmüş olduğunuz dev, Vahşiler tarafında Barbarlar ırkında yer alan "Buz Çölleri'nin Efendisi" devidir. Bu dev şuan en son seviye ekipmanlara sahip durumdadır. Yani sizinde bir "Buz Çölleri'nin Efendisi" deviniz var ise, 45. seviyeye geldiğinizde sizin de deviniz bu görünümde olacaktır.

Bu devin en sevdiğim yanı, hareket hızının ve can puanının, kullanmış olduğum ekipmanlara oranla daha iyi olması ve tabii ki de es geçemeyeceğim görüntüsündendir.

"Dolu Kasırgası" yeteneği ile rakip birliklerin altını üstüne getiren ve etrafa yaydığı buz kıymıkları ile birlikte, savaş arenalarını kan gölüne çeviren bu dev, eşsiz ve ürkütücü görüntüsüyle de tüm World of Battles severlerin ilgisini çekmiştir.

Bu haftaki blog yazımın sonuna gelmiş bulunuyorum. World of battles oynamayan oyuncularımızın da bu serüvene bir an önce dahil olup, gerçek zamanlı strateji keyfine ulaşmalarını tavsiye ediyorum. Görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder